Jesteśmy świadkami konwergencji świata cyfrowego i tradycyjnych mediów.

Treść nadal jest najważniejsza, ale media aby skutecznie docierać do swoich odbiorców muszą zrewidować swoje strategie w zakresie produkcji, dystrybucji i przede wszystkim w zakresie sprzedaży. Rynek mediów kształtuje się na nowo. Nowe innowacyjne podmioty rzuciły wyzwanie koncernom mediowym. Przewagą tych pierwszych jest myślenie „po nowemu”. Ich słabością są ograniczone fundusze na rozwój. Jednak paradoksalnie to właśnie te nowe innowacyjne firmy są największą szansą dla koncernów. Idea Ventures łączy doświadczenia z obu tych światów. Rozumiemy korzyści płynące z efektu skali, potrafimy poruszać się w świecie korporacji pełnej procedur i analiz biznesowych. Doceniamy siłę małych firm jaka są: kreatywność i motywacja uzyskane dzięki nieskomplikowanych strukturom, prostym rozwiązaniom opartym na intuicji i szybkich decyzjach.

Nasze projekty

Specjalizujemy się w tworzeniu treści wideo, budowaniu skutecznych strategii sprzedaży i rozwoju produktów mediowych. Dysponujemy wieloletnim doświadczeniem na polskim i międzynarodowym rynku mediowym. Dla naszych Partnerów przygotowaliśmy trzy projekty:

idea_4tv

Oferta budowania: dystrybucji dla kanałów telewizyjnych oraz sprzedaży treści VOD, kreowania i realizacji skutecznej promocji BTB. Projekt skierowany do nadawców oraz twórców treści wideo.

idea_4sponsors

Oferta adresowana do niszowych mediów jak również wszystkich firm, organizacji poszukujących sponsorów i reklamodawców do niestandardowych wydarzeń i produktów mediowych.

idea_broadcasting

Wspieramy w tworzeniu produktów telewizyjnych i VOD, działamy kompleksowo lub w zakresie obsługi niektórych procesów (m.in zakupu i lokalizacji treści, playout’u, produkcji wideo). Oferta przygotowana z myślą o twórcach treści wideo.

Pomysłodawca